A Tuti ABC élelmiszer boltjai 2000 évében indultak Szegeden. Fő profilunk az élelmiszer kiskereskedelem, ezen belül élelmiszer boltok üzemeltetése, a CBA üzletlánc hálózatban. A Tuti ABC üzlethálózatát 2006. márciusában beválasztották a legdinamikusabban startoló magyar cégek közé, így tagjai lettünk az UP Klub Hungary-nak. Élelmiszer kiskereskedelemmel valójában már több mint 25 éve foglalkozunk Szegeden. Ez idő alatt szerzett tapasztalataink alapján első osztályú szolgáltatást nyújtunk kedves vásárlóinknak a Tuti abc üzleteinkben és webáruházunkban egyaránt.
A Tuti ABC Online bevásárlása az elérhető legkényelmesebb és mégis takarékos lehetősége a Webáruház szolgáltatások piacán. Több ezer termék között tuti megtalálja a keresett élelmiszer, tisztítószer, kozmetikai vagy állateledel termékeket. A könnyebb eligazodás érdekében élelmiszer webáruház kínálatunkban a termékek csoportosítva találhatóak. Továbbá használhatja webáruház szolgáltatásunk termék keresőjét is, így a bevásárló listán lévő élelmiszerek pillanatok alatt megtalálhatóak. Webáruházunkban vagy telefonos rendelés során gyors, pontos kiszolgálást biztosítunk. A kiszállítást az előre megadott időpontban vagy akár két órán belül teljesítjük.
Üdvözlettel: Tuti abc csapata
"GULKO " Kft. Cégadatok
Székhely: 6726 Szeged, Marostői utca 21.
Adószám: 25030798-2-06
Cégjegyzék szám: 06-09-0215-19
Creditreform Crefo-szám 9310428260
Fő tevékenység 4711. Élelmiszer jellegű bolti vegyes kiskereskedelem
Teljes név: "GULKO Kft" Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Rövidített név "GULKO " Kft.
Jogi forma: korlátolt felelősségű társaság (Kft.)
Alapítás dátuma 2014.06.28.
Pályázat: GINOP-5.3.2-16-2016-00474
a kedvezményezett neve:"GULKO" Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
a projekt címe:„Rugalmas, családbarát foglalkoztatási módszerek bevezetése a "GULKO" Kft.-nél”
a szerződött támogatás összege:3 100 000
a támogatás mértéke (%-ban):100 %
a projekt tartalmának bemutatása:
A GULKO Kft. felismerte, hogy a rugalmas foglalkoztatás formáinak adaptálása elősegítheti a folyamatos, stabil alkalmazotti háttér megtartását és az alkalmazottak fejlődését, hosszabb távon pedig hozzájárul a versenyképes bérek eléréséhez. A GULKO Kft. alkalmazottainak többsége nő, így különösen érdekeltek a rugalmas foglalkoztatás formáinak bevezetésében. A Széchenyi 2020 fejlesztéspolitikájában meghatározó, a foglalkoztatásra, a munkaerő-piaci hozzáférésre és a tartós foglalkoztatásra irányuló operatív programban megvalósuló, a rugalmas foglalkoztatás elterjesztését és a rugalmas munkaerőpiac és a családbarát munkahelyi gyakorlatok és szolgáltatások elterjesztését célzó projekt során megvizsgáltuk a GULKO Kft. potenciális lehetőségeit, amelyek a rugalmas foglalkoztatás alkalmazásával egyszerre támogatja a munkaerő-piaci reintegrációt és a szervezet hatékony működését. Célunk az volt, hogy átfogó képet kapjunk a szervezet belső működéséről és az atipikus, rugalmas foglalkoztatásra való nyitottságáról mind vezetői, mind munkavállalói szinten és kiemeljük azokat a lehetőségeket, amelyek biztosítják a rugalmas foglalkoztatás feltételeit. Emellett meghatározni kívántuk azt is, hogy melyek azok a területek, amelyek fejlesztésével, átalakításával és a kapcsolódó stakeholderek képzésével megvalósítható a rugalmas foglalkoztatás. A cég vezetése a dolgozók megtartása érdekében jelenleg is nyitott a foglalkoztatás több formájának alkalmazására, és törekszik ennek szélesebb körű bevezetésére. A munkavállalói oldalon a rugalmas foglalkoztatottság elfogadott és támogatott, különösen, hogy pozitív tapasztalatokat szereztek annak kapcsán, ha életükben probléma merült fel és ez a munkahely megtartása mellett megoldhatóvá vált. Az átvilágítás során megállapítottuk, hogy a GULKO Kft. érdekeivel megegyezően a rugalmas foglalkoztatás bővítése, fejlesztése szükségszerű. A Logisztikai munkatárs és azátalakításhoz kapcsolódó képzésekkel a kötetlen munkarend (törzsidő meghatározásával) atipikus, rugalmas foglalkoztatási formát vezetjük be. Ez a GULKO Kft. szervezetében 1 főt érint, és várható, hogy a cég erőfeszítései megtérülnek, ezelősegíti a cég hosszútávú célkitűzéseinek megvalósulását. Jelen projekt keretében be kívánja vezetni a rugalmas foglalkoztatási formát, ehhez kapcsolódóan munkahelyi mentor foglalkoztatását tervezi. A munkahelyi belső szabályozások külső szakértő segítségével kerülnek módosításra (pl. SZMSZ). A rugalmas foglalkoztatás eredményes bevezetéséhez és elsajátításához a vezetők és a munkavállalók képzésen és műhelymunkán vesznek részt, melyek az alábbiak: Vezetői képzések, tréningek, műhelymunkák, Rugalmas foglalkoztatási forma esetén a munkaszervezés lépései, Az atipikus foglalkoztatási formák bevezetésével járó konfliktus kezeléstechnikái,Workshop- a vállalati kultúra és specifikáció tükrében az atipikus foglalkoztatás. Munkavállalói képzések, tréningek, műhelymunkák: Rugalmas foglalkoztatási forma előnyei - a magán élet és a munkahelyi egyensúly megteremtéséért, Workshop- a munkatárasakat gyakorlati feladatokon keresztül vezeti be a rugalmas foglalkoztatás kihívásaiba,Workshop- a vezetői és munkavállalói rugalmas munkaszervezés és fejlesztési tervek összehangolás a gyakorlatban.
a projekt tervezett befejezési dátuma:2018.05.25.
projekt azonosító száma:GINOP-5.3.2-16-2016-00474